Mördarbarn!

Nu har jag praoat på en lågstadie skola vid namn Ösby skolan sedan i Måndags.
Alla är för det mesta snälla och trevliga. Lärarna gillar mig :) (Det kan bero på att jag gick i Ösby när jag var liten)

Men barnen är helt vilda!
(Särskilt dem små)
Dem paxar mina kroppsdelar hit och dit, och sedan går jag stapplandes fram på skolgården och försöker vara rastvakt.
Efter det trillar alltid något barn, och slår sig, så då måste jag tvätta och plåstra om.
Och om det svider, då SKRIKER dem.
Jag förstår inte hur så små och söta barn kan ha sådana röster!

När jag följde med dem minsta barnen på promenad till en lekplats fick jag vara kullare, målvakt och målgörare. (Vi spelade fotboll.) Fast jag tonade ner mig en del. (Men barnen är nog egentligen bättre än mig :P)
I villket fall som helst, började barnen klättra och det var ett jättefint träd med vita blommor precis brevid den gamla brända eken dem klättrade på, och mitt i all oro för att dem skulle göra illa sig (igen) blir jag fotosugen!
Väldigt störande, eftersom jag inte hade någon kamera med mig, inte ens min mobil!

Så imorgon, när vi ska fånga grodyngel ska jag definitivt ha kameran på plats!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0