Jag gillar att experimentera!

Jag har gjort ett experiment, som jag hittade i min fysikbok medan jag läste läxan.
Så här går det till:

Man ska blåsa upp en ballong, lägga den i frysen och sedan se hur mycket volymen minskar.

Dag 1.

Det här har jag gjort:
Blåst upp en bubbelgumsrosa ballong, lagt den i frysen, kollat hur mycket volymen har minskat.

Min slutsats är:
Min ballong har inte minskat någonting på cirka 4 timmar.
image8
Notera att vi har en kladdkaka, en påse med bröd, och massor av is i vår frys xD

Det här hade jag på mig idag:
Good girls
Tröjan kommer från Carlings, på framsidan står det: Good girls go to heaven,
på baksidan: Bad girls go everywhere.
Shortsen vet jag inte var de är ifrån, fick dem i födelsedagspresent.
Personligen är det här en av mina favorit outfitar, enkel, men söt, eller var tycker ni? :)

Dansoutfit
Till mitt genrep jag hade på dansen idag, bar jag det här.
Min show är på söndag.
Innan det genrepet, visade det sig att jag hade ett annat genrep, så det var bara att kasta på sig mjukisbyxor och springa iväg.
Jag hann inte ens leta reda på ett vitt linne...
*morr*

Bikini
Och så tillsist, min bikini, från stadium, som jag lovade att lägga upp en bild på.
149 kronor per del.
Visst är den fin?

Kram :)

Kommentarer
Postat av: Freddi

OBSERVERA att hon använder samma pose till varje bild XD eller är det bara jag som lägger märke till sånna detaljer istället för att kolla på kläderna? :P

*seriöst, proud! :D:D

2008-06-02 @ 21:46:22
Postat av: Andréa

Jaja, det är den bästa posen, annars ser jag muppig ut. Du får leva med det D

2008-06-29 @ 18:25:05
URL: http://bloggenutannamn93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0