Tråkiga bloggar!

Jag har nyligen stött på något som kallas för ''tråkiga bloggar.''Och ja, de är exakt som namnet beskriver,


tråkiga. Folk som inte har gjort något särskilt skriver ''Idag var jag hemma och såg på tv.'' Jag menar, who

cares? vem vill veta om du såg på TV eller inte?Nej. Alla ni som skriver så, snälla sluta, det är bara störande

och ingen tycker sånt är spännande att läsa. Skriv dagbok istället för blogg om ni inte vill sluta!


Jag fyller år den 15 april. (12 dagar efter Tokio Hotel konserten! Förlåt, jag ska sluta obsessa over it.)

Jag skrev idag en önskelista, på 14 punkter. Låt oss säga så här, jag kommer kanske få högst 7 av dem.

Med tanke på att många bestog av drömmar om att färga håret (i vilken färg som helst!), pierca mig,

ta ett till hål i örat, och få en chihuahua....

Tja....Vi får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0