TRÄDSEX! XD

Okey, det var ju inte riktigt så att jag hade sex med ett träd. Men så här var det i alla fall.
Efter ett sudiebesök på moderna muséet, (Andy Warhol utställningen.) gick jag, Freddi, Anna och Alexandra till ett café som heter Kofi och som ligger på Birgerjarls gatan. Det är mycket mysigt.
Detta var ett av de många samtalen som vi hade:

Jag (Drar ut min tröja så att det ser ut som om jag har en fyrkant under den...): Titta! Jag är graviiid!
Freddi: Jag tror inte man ser ut sådär när man är gravid.
Anna: Nej...(Håller med.)
Alexandra: Eller så är du gravid med ett träd och ska föda papper.

(SKRATT!!!!!!!!!!! XD)

Efter en lång stund så säger Alexandra detta, jag påpekar att hon säger det för att jag retats med henne... :P

-JÄVLA TRÄDKRAMARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

XD

Det var bara något som jag tyckte var väldigt roligt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0