Farlig?!

Häromdagen, när jag skulle in till storstaden med några kompisar, väntade jag tålmodigt på bussen.
Jag hade en svart tunn jacka, vita vantar med hål för tummen och resten av fingrarna med svarta stjärnor på, svarta shorts och vit och svart randiga knä strumpor. (självklart hade jag svart smink runt ögonen också...)

Då, kom en gammal dam, och skulle gå förbi mig. Men istället för att ta den snabbaste vägen, gick hon en STOOOOR omväg.

NÄMLIGEN RUNT MIG OCH MINST EN METER IFRÅN MIG!

Sedan gick hon på trottoaren som vanligt igen.

Ser jag så farlig ut! Jag är fakitskt blåögd och blondin, bara på grund av min klädstil borde väl inte tanter bli livrädda för mig! (eller kärringar...)


GRRRRRRRRRRRRR....................


Kommentarer
Postat av: c

haha du klarade dig iallafall till oss.
du kanske faktiskt är jättefarlig, vem vet!?

2008-01-19 @ 18:30:16
Postat av: c

haha du klarade dig iallafall till oss.
du kanske faktiskt är jättefarlig, vem vet!?

2008-01-19 @ 18:31:13
Postat av: Johanna

okej, tror du det ? :)
ja! det känns inte verkligat att man ska se dem live !!

2008-02-09 @ 20:00:49
URL: http://jonaya.blogg.se
Postat av: Johanna

haha okej, men som sagt det är inte säkert en. Skriver direkt när jag fått svaret så var uppmärksam ;)

2008-02-16 @ 19:25:28
URL: http://jonaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0