Första inlägget!

Här är det första inlägget i min nya blogg.
Denna blogg har fått sitt namn på grund av:
1. Jag är sämst på att komma på namn.
2. Jag suger verkligen på namn!
3. KAN NI INTE LÄSA?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4. JAG SUGER PÅ NAMN!!!!!!!!!!!

Så....Över till varför jag kallar detta min nya blogg =)
Min gamla blogg, (som ni inte ens ska få namnet på) är ett avslutat kapitel. Rentav pinsam. Den är mitt gamla jag, mitt omogna jag, och nu, tjaaaa, detta är mitt nya mogna jag som inte ska skriva skumma saker om Tokio Hotel. (även fast jag fortfarande gillar dem)
Jag har nu insett att jag borde skaffa mig ett liv och gör någonting åt det.
Bra va!
*applåder*
Min aktivitet på bloggenutannamn93.blogg.se kommer inte att vara den bästa. Jag är inte en sådan som lämnar ut sitt liv i minsta detalj, men jag kommer skriva sånt jag tycker är roligt att skriva. Så om ni inte tycker om mig, YOU ARE BANNED FROM THE SET!
(Eller rättare sagt, Dionne is band from the set, jag såg alldeles för mycket på en dålig serie vid namn Clueless imorse...Vad säger det om mitt liv egentligen?)

För att presentera mig själv får ni tyvärr ingen bild, inte än och förmodligen inte förrän jag har fyllt 18.
Men kort och gott sett är jag en blond tjej, på 14 år, som älskar att dansa, är Tokio hotel galen och beroende av Avril Lavignes låt Hot.
Jag ska kanske gå på Silverstein också XD

Mitt mål till nästa inlägg är att jag ska köpa en ny skiva, av vem som helst. Till och med Bon Jovi. ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Freddi

Tjohooooo!!! GRATTIS till bloggen!!!!!!

2007-11-17 @ 21:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0